Certificare ISO 9001. Sistem de Management al Calității.

7.6 Certificare ISO 9001. Controlarea echipamentului de monitorizare şi măsurare.
  • Identificarea necesităţilor şi cerinţelor de monitorizare şi măsurare ale organizaţiei.
  • Selectarea echipamentului care respectă necesităţile şi cerinţele de monitorizare şi măsurare ale organizaţiei.
  • Stabilirea procedurilor de monitorizare şi măsurare.
  • Calibrarea echipamentului de monitorizare şi măsurare atunci când este necesar pentru siguranţa şi validitatea rezultatelor.
  • Protejarea echipamentului de monitorizare şi măsurare.
  • Confirmarea soft-ului de monitorizare şi măsurare asupra capacităţii de execuţie a operaţiunilor dorite.
  • Evaluarea valabilităţii măsurătorilor anterioare atunci când se descoperă decalibrarea echipamentului de monitorizare şi măsurare.
8. Certificare ISO 9001. Ceerințe de remediere. 8.1 Stabilirea procedurilor de monitorizare şi măsurare
  • Identificarea procedurilor analitice, de măsurare şi monitorizare necesare organizaţiei pentru demonstrarea concordanţelor şi realizarea de ajustări.
  • Planificarea modului în care procedurile analitice, de măsurare şi monitorizare vor fi utilizate pentru demonstrarea concordanţelor şi realizarea de ajustări.
  • Implementarea procedurilor analitice, de măsurare şi monitorizare ale organizaţiei.
8.2 Certificare ISO 9001. Efectuarea de activităţi de măsurare şi monitorizare.
8.2.1 Monitorizarea şi măsurarea satisfacţiei clienţilor.
  • Stabilirea metodelor utilizate pentru monitorizarea şi măsurarea satisfacţiei (percepţiilor) clienţilor.
  • Monitorizarea şi măsurarea satisfacţiei clienților.
8.2.2 Certificare ISO 9001. Planificarea şi efectuarea de bilanțuri interne regulate.
  • Stabilirea unei proceduri de bilanţ intern.
  • Efectuarea de bilanţuri interne ale sistemului de management calitativ.
  • Accesarea rezultatelor bilanţului.
8.2.3 Certificare ISO 9001. Monitorizarea şi măsurarea proceselor sistemului de management calitativ.
  • Selectarea metodelor adecvate de monitorizare şi măsurare ale proceselor care alcătuiesc sistemul de management calitativ al organizaţiei.
  • Monitorizarea şi măsurarea proceselor sistemului de management calitativ.
  • Iniţierea unor acţiuni relevante atunci când procesele sistemului de management calitativ eşuează în dobândirea rezultatelor planificate.
8.2.4 Certificare ISO 9001. Monitorizarea şi măsurarea caracteristicilor produsului.
  • Monitorizarea caracteristicilor produsului organizaţiei.
  • Măsurarea caracteristicilor produsului organizaţiei.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Director Web Site-ul apare in Directorul Kappa