Certificare ISO 9001. Sistem de Management al Calității.

5. Certificare ISO 9001. Cerințe administrative. 5.1 Angajamentul față de calitate
  • Sprijinirea dezvoltării sistemului de management calitativ al organizației.
  • Sprijinirea implementării sistemului de management calitativ al organizației.
  • Eforturi pentru sprijinirea și îmbunătățirea continuă a eficacității sistemului de management calitativ al organizației.
5.2 Certificare ISO 9001. Aprofundarea clientelei.
  • Sporirea satisfacției clientului prin asigurarea că cerințele sale au fost identificate.
  • Sporirea satisfacției clientului prin asigurarea că cerințele sale au fost îndeplinite.
5.3 Certificare ISO 9001. Sprijinirea politicii calitative.
  • Garanția politicii calitative a organizației de a deservi obiectivul general.
  • Garanția politicii calitative de a articula îndeplinirea cerințelor.
  • Garanția politicii calitative de a îmbunătăți în permanență eficacitatea sistemului de management calitativ.
  • Garanția politicii calitative de a sprijini obiectivele organizației privind calitatea.
  • Garanția politicii calitative de a fi comunicată și discutată în mijlocul organizației.
  • Garanția politicii calitative de a fi revizuită periodic și asigurarea ca aceasta este în continuare aplicabilă.
5.4 Certificare ISO 9001. Efectuarea de planning al sistemului de management calitativ.
5.4.1 Stabilirea obiectivelor calitative.
  • Sprijinirea formulării obiectivelor calitative.
  • Stabilirea de obiective calitative pentru organizație.
  • Garantarea eficacității obiectivelor calitative.
5.4.2 Certificare ISO 9001. Planificarea sistemului de management calitativ.
  • Planificarea instalării sistemului de management calitativ.
  • Planificarea documentației sistemului de management calitativ.
  • Planificarea implementării sistemului de management calitativ.
  • Planificarea întreținerii sistemului de management calitativ.
  • Planificarea îmbunătățirii continue a sistemului de management calitativ.
5.5 Certificare ISO 9001. Împărțirea responsabilității și autorității sistemului de management calitativ.
5.5.1 Definirea responsabilităților și autorităților
  • Garanția că responsabilitățile și autoritățile sistemului de management calitativ sunt definite.
  • Garanția că responsabilitățile și autoritățile sistemului de management calitativ sunt comunicate în cadrul organizației.
5.5.2 Certificare ISO 9001. Crearea postului de reprezentant managerial.
  • Delegarea unui membru al managementului organizației să supravegheze sistemul de management calitativ.
  • Acordarea autorității și responsabilității sistemului de management calitativ al organizației către reprezentantul managerial.
5.5.3 Certificare ISO 9001. Sprijinirea comunicării interne.
  • Garanția că procedee competente de comunicare au fost instalate în cadrul organizației.
  • Garanția că în interiorul organizației are loc comunicare internă.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Director Web Site-ul apare in Directorul Kappa