6.3 Certificare ISO 9001. Furnizarea infrastructurii necesare.
- Identificarea infrastructurii necesare organizației pentru a garanta îndeplinirea cerințelor de producție.
- Furnizarea infrastructurii necesare organizației pentru a garanta îndeplinirea cerințelor de producție.
- Întreținerea infrastructurii necesare organizației pentru a garanta îndeplinirea cerințelor de producție.
6.4 Certificare ISO 9001. Asigurarea unui mediu de lucru adecvat.
- Identificarea mediului de lucru necesar organizației pentru a garanta îndeplinirea cerințelor de producție.
- Administrarea mediului de lucru necesar organizației pentru a garanta îndeplinirea cerințelor de producție.
7. Certificare ISO 9001. Cerințe de execuție.
7.1 Planificarea execuției produsului
- Stabilirea unui proces de planificare a execuției produsului.
- Utilizarea procesului de planificare a execuției produsului pentru planificarea execuției produselor organizației.
- Pregătirea de soluții adecvate și consistente aplicabile metodelor organizației.
- Dezvoltarea proceselor necesare pentru realizarea produselor.
7.2 Certificare ISO 9001. Controlul proceselor care implică clienții.
7.2.1 Identificarea cerințelor unice de producție.
- Identificarea cerinţelor clienţilor cu care organizaţia a căzut de acord.
- Identificarea cerinţelor dictate de scopul sau utilitatea produsului.
- Identificarea cerinţelor impuse produselor de către agenţiile externe.
- Identificarea cerinţelor adiţionale care sunt importante pentru organizaţie şi trebuiesc îndeplinite.
7.2.2 Certificare ISO 9001. Revizuirea cerinţelor de producţie ale clientelei.
- Revizuirea cerinţelor de producţie ale clienţilor.
- Întocmirea unui registru al verificărilor cerinţelor de producţie.
- Controlarea modificărilor în cerinţele de producţie ale clienţilor.
7.2.3 Certificare ISO 9001. Comunicarea cu clientela.
- Stabilirea aranjamentelor de comunicare cu clienţii.
- Implementarea aranjamentelor de comunicare cu clienţii.